ShineByHoffmann ApS
Østergade 4, Felsted
6200 Aabenraa
TLF: +4530 74 15 33
CVR: 42211087
Betaling
ShineByHoffmann ApS modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Visa Electron, Maestro.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
ViaBill
Du kan vælge at benytte ViaBill, når du handler via os. Info om Viabill
ShineByHoffmann ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
ShineByHoffmann ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage når varen er på lager.
Leverings område: Vi leverer til hele Danmark.
ShineByHoffmann ApS afsender varer med følgende: GLS - Pakkeshop, der vil også være mulighed for at afhente varen i vores showroom.
Fragtpris: 40.-
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke til den pakkeshop du har valgt.
Nægtelse
Afhenter du ikke pakken på Posthuset, vil der blive opkrævet et ekspeditions beløb på 59,-, endvidere godtages dette ikke som en returnering.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Vi henter altså ikke pakker i pakkeboxe eller pakkeshops.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail info@shinebyhoffmann.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til ShineByHoffmann ApS at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov.
Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til ShineByHoffmann ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
ShineByHoffmann ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
ShineByHoffmann ApS
Havretoften 10
6200 Aabenraa
TLF: +45 30 74 15 33
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Konstaterer du ved modtagelse af din ordre, at en vare har mangler eller fejl, skal du kontakte vores kundeservice med det samme. Vi kigger naturligvis på sagen med det samme, og sørger for, at få løst problemet.
Husk at vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse/vedlagte returneringsformular når du returnerer varer til os.
Ordre ID finder du, på den ordrebekræftelse, som er fremsendt pr. mail i forbindelse med købet.
Dit ordre ID står også på den ordrebekræftelse, som er medsendt sammen med din pakke.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på telefon: +45 30 74 15 33 (fra mandag - torsdag fra kl. 10.00-14.00, fredag fra kl.10-12), du kan også sende en mail til: info@shinebyhoffmann.dk